Kategorie

Granna - Gra Pan Twardowski - Legendy polskie 3352

Granna - Gra Pan Twardowski - Legendy polskie 3352
Granna - Gra Pan Twardowski - Legendy polskie 3352 Granna - Gra Pan Twardowski - Legendy polskie 3352
Marka: Granna
Kod produktu: 3352
Kod EAN: 5900221003352
• Niedostępny
Cena: 35.00 PLN

Zamów do godziny 15:00, a wyślemy tego samego dnia!

Koszty dostawy:
+ InPost Paczkomaty 24/7 - 12 zł
+ Przesyłka kurierska DPD/InPost - 13 zł
+ Przesyłka kurierska DPD/InPost pobraniowa - 17 zł
+ EU shipping from 10 €

Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 249 zł

Zamów przez telefon: 533 343 402
Zamów przez email: sklep@kimland.pl

Granna - Gra Pan Twardowski - Legendy polskie 3352

Nowa seria gier od marki Granna przybliży dzieciom najpiękniejsze polskie legendy. Znacie Pana Twardowskiego? Polski szlachcic zaprzedał duszę diabłu, by zdobyć czarnoksięską wiedzę i moc. Sprytny bohater podpisał z diabłem pakt – cyrograf, który pozwalał na zabranie jego duszy wyłącznie w jednym miejscu – w Rzymie, do którego Twardowski nie planował podróżować. Sytuacja obróciła się przeciw niemu, gdyż pewnego dnia, zapominając o umowie, zawitał do karczmy, która nazywała się „Rzym”, a tam już czekali na niego mali pomocnicy diabła!

Podczas gry dzieci wcielają się w rolę biesów, czyhających na pana Twardowskiego. Sprytny mistrz potrafi jednak zmieniać swój wygląd. Pod jaką postacią ukrył się tym razem – dumnego szlachcica z bujną brodą czy statecznego pana popalającego fajkę? Zadaniem graczy jest dopaść Twardowskiego, co jednak wymaga nie lada umiejętności dedukcyjnych. Z tekturowych kafelków układamy ilustrację karczmy „Rzym”. Każdy gracz ubiera maskę, a w tym czasie coś na obrazku się zmienia – to pierwszy z graczy podmienia – odwraca wybrany przez siebie element. Osoba, która znajdzie różnicę, otrzymuje wskazówki, przybliżające ją do odkrycia tożsamości Twardowskiego. Każdy gracz, zgodnie z ustaloną kolejnością, odwraca kafelki, a cała reszta wytęża umysł, by odkryć, co się zmieniło. Gra toczy się do momentu, gdy dana osoba decyduje się na wydedukowanie i odkrycie postaci Twardowskiego – wybiera on pasującą Kartę Postaci, a następnie następuje sprawdzenie wskazówek, a tym samym trafności odpowiedzi gracza.

Gra dedykowana jest dzieciom powyżej 6-ego roku życia. Ilość graczy waha się od dwóch do sześciu.

Zestaw zawiera: 16 dwustronnych kafelków karczmy (podczas gry układamy pole 4x4), 6 kart portretów szlachciców, 6 kart wskazówek, 4 maski, klepsydrę, instrukcję.

Autorem gry jest Wojciech Grajkowski, a ilustracje wykonała Katarzyna Fic.

  • Producent: Granna
  • Sugerowany wiek: 6+
  • Liczbra graczy: 2-6
  • Czas rozgrywki: 25 min
  • Wymiary opakowania: 27cm x 19cm x 5cm