Kategorie

Rebel - Kraina Snów - Gra komunikacyjna

Rebel - Kraina Snów - Gra komunikacyjna
Rebel - Kraina Snów - Gra komunikacyjna Rebel - Kraina Snów - Gra komunikacyjna Rebel - Kraina Snów - Gra komunikacyjna Rebel - Kraina Snów - Gra komunikacyjna Rebel - Kraina Snów - Gra komunikacyjna
Marka: Rebel
Kod produktu: 2040
Kod EAN: 5425016922040
• Niedostępny
Cena: 109.00 PLN

Zamów do godziny 15:00, a wyślemy tego samego dnia!

Koszty dostawy:
+ InPost Paczkomaty 24/7 - 12 zł
+ Przesyłka kurierska DPD/InPost - 13 zł
+ Przesyłka kurierska DPD/InPost pobraniowa - 17 zł
+ EU shipping from 10 €

Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 249 zł

Zamów przez telefon: 533 343 402
Zamów przez email: sklep@kimland.pl

Rebel - Kraina Snów - Gra komunikacyjna 

Kraina snów to piękna, marzycielska gra, która pozwala oderwać się od rzeczywistości. Głównym składnikiem są pięknie ilustrowane (podobnie jak w grze Dixit) karty oraz gadżet, który je podtrzymuje w formie plastikowej, dekoracyjnej ramy łóżka. Każdy z graczy jest podczas rundy albo Śniącym albo jednym z Duchów Snów (wróżka, diablik, chochlik). Rozgrywamy tyle rund, ile osób bierze udział w zabawie. W poszczególnych rundach zmienia się osoba Śniąca – jest to kolejny gracz. Gdy już rozgramy właściwą liczbę rund (każdy z nas będzie raz Śniącym), liczymy punkty. Zwycięża osoba z najwyższą punktacją. 
 
Na czym polega sama gra?
 
Karty układamy na stosie. Osoba, która w danej rundzie jest Śniącym, zasłania oczy, ubierając dołączoną do zestawu opaskę. Każdy z graczy, idąc kolejno zgodnie z ruchem wskazówek zegara, wypowiada na głos jedno hasło, związane tematycznie z hasłem na karcie. Wróżki pomagają Śniącemu, podsuwając zbliżone znaczeniowo słowa, a chochliki próbują zwieźć gracza na manowce. Upływający czas odmierza klepsydra. Dodatkowo, Śniący może (nie musi) opowiedzieć swój sen, ale tylko wtedy, gdy pamięta odgadnięte przez siebie hasła. Otrzymuje za to dodatkowe punkty. Polega to na tym, by wymyślić senną historię, która będzie zawierała wszystkie odgadnięte hasła. Może być dziwna, groteskowa, śmieszna albo dramatyczna – wybór należy do gracza. Gdy piasek skończy się przesypywać, a śniący opowie swoją historię, zaczynamy kolejną rundę. Po skończonej grze liczymy punkty, sumując odgadnięte karty i odejmując punkty za te nietrafione. 
Role aniołków lub chochlików przypisują losowane karty. Gdy zdarzy się, że wśród graczy faktycznie działa chochlik, jego zadaniem jest dopilnowanie, by liczna odgadniętych i nietrafionych haseł (czyli zapamiętanych i zapomnianych słów) była taka sama, bo wtedy otrzymuje dodatkowe punkty. 
 
Autorem gry jest Chris Darsaklis. 
 
W zestawie: 
 
- Łóżko
- Plansza
- Maska Śniącego
- Klepsydra
- 110 kart snów
- 11 kart duchów
- 104 żetony punktacji
- Instrukcja 
 
  • Producent: Rebel 
  • Wiek dziecka: 8+
  • Ilość graczy: 4-10
  • Czas gry: 30 min. +
  • Wymiary opakowania: 27,5cm x 27,5cm x 5,5cm