Kategorie

Rebel - Gra Podaj dalej! - Głuchy telefon

Rebel - Gra Podaj dalej! - Głuchy telefon
Rebel - Gra Podaj dalej! - Głuchy telefon Rebel - Gra Podaj dalej! - Głuchy telefon Rebel - Gra Podaj dalej! - Głuchy telefon
Marka: Rebel
Kod produktu: 170828
Kod EAN: 5901549927955
• Niedostępny
Cena: 95.00 PLN

Zamów do godziny 15:00, a wyślemy tego samego dnia!

Koszty dostawy:
+ InPost Paczkomaty 24/7 - 12 zł
+ Przesyłka kurierska DPD/InPost - 13 zł
+ Przesyłka kurierska DPD/InPost pobraniowa - 17 zł
+ EU shipping from 10 €

Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 249 zł

Zamów przez telefon: 533 343 402
Zamów przez email: sklep@kimland.pl

Rebel - Podaj dalej! - Głuchy telefon

Chyba każdy z nas grał kiedyś w Głuchy telefon. W tej grze pierwsza osoba wymyśla hasło i szeptem – „na ucho” podaje je drugiej osobie, a ta kolejnej i tak aż do ostatniego gracza, który podaje usłyszane hasło na głos. Jak często zdarzyło się, że finalne hasło nie miało zbyt wiele wspólnego z tym, które wymyślił pierwszy gracz? Pewnie nie raz! Wynik Głuchego telefonu zawsze zaskakuje i wywołuje salwy śmiechu. Nie inaczej jest w przypadku gry Podaj dalej! od wydawnictwa Rebel, której zasady są niemal identyczne ze znaną zabawą dziecięcą.

Podaj dalej to gra imprezowa, towarzyska, idealna na spotkania przyjacielskie, koleżeńskie i rodzinnie. Doskonale integruje i zacieśnia znajomości, a przy okazji rozluźnia i poprawia nastrój.

Jakie są zasady gry? Bardzo proste! W zestawie do gry znajdziemy osiem szkicowników ze ścieralnymi mazakami i ściereczkami, sześcienną kostkę oraz karty z hasłami, których jest łącznie ponad 1700. Na każdą odpowiedź mamy tyle czasu, ile wyznacza klepsydra. Rzucamy kością i zgodnie z liczbą oczek wybieramy odpowiedni numer hasła. Każdy gracz bierze jeden szkicownik, pisak i  ściereczkę i na pierwszej stronie zapisuje hasło (każdy gracz ma inne). Następnie na kolejnej karcie przedstawia swoje hasło w formie ilustracji i podaje notatnik swojemu sąsiadowi. Ten z kolei stara się odgadnąć, co przedstawia rysunek i zapisuje odpowiedź. I znów szkicowniki ruszają w podróż, a gracze tym razem rysują obrazek, zgodnie z hasłem, które otrzymali w notatniku od sąsiada. I w ten sposób postępujemy aż do momentu, gdy z powrotem otrzymamy swoje szkicowniki. Następnie sprawdzamy czy hasło wyjściowe i końcowe zgadzają się oraz śledzimy wszystkie rysunki i zapisane hasła pomiędzy nimi. A co jeśli hasło końcowe nie ma nic wspólnego z tym, które było podane na karcie? To stwarza świetną okazję do żartów i gromkiego śmiechu, ale nie ma absolutnie żadnego wpływu na dalszą grę czy ostateczny wynik. W tej grze liczy się dobra zabawa i wspólnie spędzony czas!

Zawartość pudełka: karty z hasłami (1700 haseł), 8 ścieralnych mazaków, 8 ściereczek, 8 zmazywalnych szkicowników, sześcienna kostka, klepsydra, instrukcja.

  • Producent: Rebel
  • Wiek dziecka: 12+
  • Ilość graczy: 4 - 8 
  • Wymiary opakowania: 25,5cm x 25,5cm x 7,5cm