Kategorie
Dołącz do nas! :)

Fisher Price DYW48 Gwiezdny projektor - uspokajacz MIŚ

Fisher Price DYW48 Gwiezdny projektor - uspokajacz MIŚ
Fisher Price DYW48 Gwiezdny projektor - uspokajacz MIŚ Fisher Price DYW48 Gwiezdny projektor - uspokajacz MIŚ Fisher Price DYW48 Gwiezdny projektor - uspokajacz MIŚ
Marka: Fisher Price
Kod produktu: DYW46
Kod EAN: 887961424096
• Dostępny
Cena: 109.00 PLN 89.00 PLN
Ilość:  

Zamów do godziny 15:00, a wyślemy tego samego dnia!

Koszty dostawy:
+ Paczkomat Inpost - 9 zł
+ Przesyłka kurierska DHL - 11 zł
+ Przesyłka kurierska DHL pobraniowa - 15 zł

Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 249 zł

Zamów przez telefon: 533 343 402
Zamów przez email: sklep@kimland.pl

Fisher Price DYW48 Gwiezdny projektor - uspokajacz MIŚ

Kiedy Twój maluszek ma problem z zaśnięciem, często budzi się z płaczem lub jest niespokojny, projektor MIŚ może okazać się niezwykle pomocny. Mięciutka przytulanka ma wiele funkcji. Można uruchomić projekcję gwiazdek – świateł lub włączyć zmieniającą kolor lampkę nocną. Projektor wydaje także uspokojające, łagodne dźwięki i biały szum, które dobrze się dziecku kojarzą oraz odtwarza do 30 minut muzyki. Kolejność dźwięków można dowolnie zmieniać tak, by wybrać idealną kombinację dla dziecka. Projektor – Miś jest niewielki, co ułatwia transport i sprawia, że można zabrać go na wyjazd.

Z jednej strony Miś – uspokajacz faktycznie relaksuje dziecko, ułatwiając mu zasypianie. Co więcej, projekcja świateł i dźwięków rozwija i stymuluje zmysły wzroku i słuchu u dziecka. Miś umieszczony jest w białym, okrągłym projektorze, jednak bez problemu można go wyciągnąć.

Wymagane baterie: 4xAA (brak w zestawie).  

  • Producent: Fisher-Price
  • Numer katalogowy: DYW48
  • Sugerowany wiek dziecka: 0+
  • Wymiary opakowania: 28cm x 20,5cm x 14,5cm

Fisher-Price to amerykańska firma, produkująca zabawki zarówno większych, jak i mniejszych dzieci, które ukończyły zaledwie kilka miesięcy. Firma oferuje bardzo dobrej jakości zabawki edukacyjne dla maluszków, które rozwijają wyobraźnię, pamięć, umiejętność logicznego myślenia oraz wiedzę o świecie, jednocześnie bawiąc oraz sprawiając radość.