Kategorie

Kod produktu: 60891
Kod EAN: 8005125608911
• Niedostępny
Cena: 27.00 PLN

Zamów do godziny 15:00, a wyślemy tego samego dnia!

Koszty dostawy:
+ InPost Paczkomaty 24/7 - 10 zł
+ Przesyłka kurierska DHL - 12 zł
+ Przesyłka kurierska DHL pobraniowa - 15 zł
+ EU shipping from 10 €

Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 249 zł

Zamów przez telefon: 533 343 402
Zamów przez email: sklep@kimland.pl

Clementoni - Skamieniałości Smilodon - Świecący w ciemności 60891

Cofnij się w przeszłość, do prehistorycznej ery dinozaurów! Zamień się w paleontologa i odkryj wielki, świecący w ciemności szkielet Smilodona! Drąż w kamiennym bloku i odnajdź prastare skamieniałości, które następnie złożysz w fosforyzujący szkielet.

W zestawie znajdziesz: młotek, dłuto, blok skamieliny, szkielet T-Rexa, specjalną kartę i ilustrowaną instrukcję.

Uwaga! Opakowanie zabawki różni się nieco od tego, które jest przedstawione na zdjęciu (zawartość jest identyczna).

Przywróć dinozaura do życia za pomocą technologii Rozszerzonej Rzeczywistości! Połącz zestaw naukowy Clementoni ze specjalną aplikacją na smartfona, by bawić się niesamowitymi animacjami i efektami specjalnymi. Aplikacją możesz pobrać w AppStore i Google Play.

Najlepszy sposób na przyswajanie i zapamiętywanie informacji to nauka poprzez zabawę! Zestawy, gry i zabawki edukacyjne od Clementoni zachęcają dziecko do odkrywania otaczającej rzeczywistości, rozbudzają ciekawość świata i uczą przeprowadzania naukowych obserwacji oraz badań, podczas których zgłębimy tajniki i sekrety nauki.

• Producent: Clementoni
  • Seria: Naukowa Zabawa
  • Numer katalogowy: 60891
  • Wiek dziecka: 7+
  • Wymiary opakowania: 21cm x 17cm x 6cm

Clementoni – firma założona w 1963 roku we włoskim Recanati przez Marco Clementoni, który w garażu wraz z kilkoma przyjaciółmi opracowywał i ręcznie wykonywał pierwsze modele gier edukacyjnych. Tak powstała słynna seria gier Sapientino. Obecnie marka Clementoni jest znana i doceniana w wielu krajach świata, zaś jej zabawki, gry edukacyjne oraz puzzle uwielbiane przez miliony nie tylko najmłodszych fanów. Clementoni proponuje zabawki dla dzieci od 0 do 12 roku życia i starszych. Jej najsłynniejsze serie zabawek to Babyclementoni, Disney Baby oraz Clemmy. Gry edukacyjne są zdominowane przez wspomnianą markę Sapientino oraz serię Naukowa Zabawa, która nieustannie zaskakuje nas nowymi zestawami.